الحلقة الاخيرة
ال انت عاوز تعملها دي..... والله لو عملت حاجه كدا ولا كدا هعلقلك....
سيليا.... خلاص بقا يا يحيى دا سادس مره تقوله نفس الكلام ده حفظ خالص صح يا مالك
مالك... اه تحب اسمع
يحيي بضيق... انتي بتكلميه ليه؟؟ كلامك معايا انا بس؟؟
سيليا... يخرابي يخرابي على جوزي الحمقى يا ناس...
يحيي ضحك غصب عنه....
بينما هتف مالك... اوعدنا بقا يارب انا قريب اشيب بسبب اختك دي
يحيي... وانا شكلي هخلف على سن الخميسين بسببك انت واختي والله...
أنجز يا عم
سيليا... انت ازي تقولي كدا قدامه انت بتكسفني على فكرا
يحيي... وانتي مالك بيه... انتي بداتي تركزي معاه ومتركيزش معايا ودا بقا مش كويس...
وتابع بغمز.... ماتجي اقولك كلمه سر
سيليا... اتلم بقا
....
فاطمه سمعت صوت من الشباك راحت تشوف في ايه
بس شهقت بصدمه... يا ابن المجانين انت بتعمل ايه هنا
مالك... جايه اعزمك على خطوبتي
فاطمه بحزن .. خطوبتك؟؟انت كمان وفجأه احتدت نظراتها وقالت بغضب... وجاي تتشعلق في شباك اوضتي عشان تقولي خبر شبه وشك انت وهيا
مالك... على فكره هي زي القمر متلغطيش فيها
فاطمه بغيظ شديد.... طب امشي... امشي يا مالك من هنا.... روح يا بتاع البنات اتسرمح بعيد عني
يارب تولع انت وهي
مالك.... هو الحبل دا اتفك. ولا ايه احيه.... هاتي ايدك يا فاطمه بسرعه
فاطمه بتشفي.... لا انت تخليك كدا احسنلك
مالك بسرعه.... يخربيتك هقع من الدور التالت كدا
فاطمه... يلا عشان تروح تتقدم وانت في ابهي صوره ليك يا حبيبي
وابقي بوسلي العروسه امانه...
مالك... طب افتحي الشباك دا وانا هبوسهالك حاضر
فاطمه اتخنقت بالدموع... خلاص يا مالك لو سمحت كفايه كدا وامشي...
مالك... ايه دا مش عايزه تعرفي هي مين طيب
فاطمه... اكيد السنكوحه ال كانت معاك الصبح
مالك ضحك على غيرتها بقوه.... لا بنت خديوي بصحيح... طلعتي عيني وقلبي يا شيخه...
فاطمه مسحت دموعها...
مالك... هي الدموع دي عشاني ولا ايه
فاطمه... لا ليه عشانك ان شاء الله انت تطلع مين... دي حاجه دخلت في عيني
مالك... طب افتحي بقا الشباك دا ونشوف الموضوع دا
فاطمه باعتراض... مش من هنا احسنلك مش هفتح حاجه
مالك بقلق... يا بت افتحي الحبل اتفك وهقع يخربيتك
فاطمه ضيقت عيونها.... انت بتضحك عليا
مالك مسك في الشباك... حرام عليكي ناويه موتى يكون تحت الشباك بتاعك ولا ايه
فاطمه فتحت الشباك بقلق وفعلا لاقيته ماسك في الشباك وسايب الحبل
وقالت بخوف... طب هات ايدك
مالك... دا انتي طيبه اوي هتقدرى تشديني كلي يعني
فاطمه... هات ايدك بس معايا
مالك كان يقدر يدخل بس كان عاوز فاطمه تساعده
لحد ما دخل جوا اوضتها
فاطمه بتعب... انت مجنون حد يعمل ال انت عملته انت كنت ممكن توقع ويجرالك حاجه
مالك... واعمل ايه اذا كانت دي الطريقه الوحيده ال هقدر اوصل مشاعري بيها
فاطمه بلعت ريقها... مشاعر ايه...
مالك قعد على الأرض على ركبه وطلع ليها خاتم... فاطمه انا بحبك وبعرض عليكي الجواز... واتمنى انك توافقي...
واسف والله وندمان على اي تجاوز حصل بينا قبل كدا َواوعدك عمره ما هيحصل تاني...
وهتف بعشق نابع من قلبه... والله بحبك اوي وما حبيت حد قدك وما حد يقدر ياخد قلبي غيرك انتي...
موافقه تتجوزيني يا فاطمه...؟؟
فاطمه مكنتش مصدقه لدرجه انه كان هيغمي عليها بس مالك حاوط خصرها بسرعه وقال بقلق... مالك... في ايه...
يخربيت ام الفكره الزفت دي
انا قولت مش نافعه والله
فاطمه بتعب... انا كويسه بس....
انت بتتكلم جد...
مالك.... يادي النيله هو انا بتكلم هندي عليا الطلاق يست بتكلم جد...
اهو اديكي اطلقتي قبل ما اتجوزك...
ابتسمت بفرحه والدموع تلمع في عيونها
مسح دموعها بحب وقال.... لا ابوس ايدك مش عاوزين نكد في ام الليله دي احنا عاوزينها ليله مفترجه...
واقترب منها هامسا... قولتليلي من شويه ابقى ابوسلك العروسه مش كدا...
اعتبري البوسه بتاعتك وصلت
قال كدا وباسها على خدها بكل رقه وحب...
وطالعها بعشق.. تتجوزيني يا فاطمه...
فاطمه بدموع الفرحه... موافقه يا مالك....
مالك مسح دموعها وهتف وهو يضحك بعشق... مع ان اخوكي هيعلقني بس كله فداكي...
واشتالها لف بيها في الاوضه
فاطمه ضحكت بصوت عالي... يا مالك نزلني خلاص....
نزلها مالك وهي قالت بحب وعيونها بتلمع... وانا كمان بحبك يا مالك...
طول عمرك راجل في نظري...
مكنتش متخيله ان هيجي اليوم وان الراجل دا هيكون فيه فارس أحلامي كمان...
انا اسفه على اي حاجه وجعتك قولتها وشكرا على كل حاجه حلوه عملتها معايا
واسفه كمان على العلقه ال اخدتها من يحيى اخويا
مالك بضجر.... كنت ماشيه كويس لازمتها ايه بقا الجمله الاخيره دي
ضحكت فاطمه عليه
بينما اقترب هو منها وهو يقول بهمس عاشق... فداكي الف علقه يستي فداكي انا والدنيا بناسها يا فاطمه...
المهم عندي انتي...
تكوني بخير وبس...
فاطمه بحب... ربنا يخليك ليا يا مالك
َََ....
يحيي... لا هتقعدي بالساعتين في الحمام زي المره ال فاتت هدخلك انا بنفسي...
ها هتحرجي احسنلك ولا ادخل انا....
تابع بخبث... خلاص انتي ال اخترتي
فتح الباب ودخل
لاقي سيبليا قاعده على الأرض وبترجع
جري عليها بقلق وقال بلهفه... سيليا....... مالك يا حبييتي في ايه
سيليا بتعب... بطني بتتقطع يا يحيى
يحيي... طب قومي يا حبيبتي معايا نروح لدكتور...
سيليا... لا لا مالوش داعي انا كويسه...
يحيي اشتالها حطها على السرير لمس وشها وقال... وشك اصفر كدا ليه
سيليا بتوتر... يحيى
يحيي... خليكي هطلعلك هدوم تغيري عشان نروح للدكتور
سيليا مسكت ايده بارتباك... يحيي استنى...
وقامت وقفت قصاده بتوتر
يحيي ... ايه
سيليا فركت يديها بتوتر... انا عارفه انا تعبانه ليه
يحيي... طب ما تقولي يا بنتي ايه التوتر دا كله...
يحيي شرد شويه وقرب وقال... انتي عندك ظروف...
بصتله سيليا بعدم فهم
يحيي بتوضيح... ظروف شهريه... وبتاع اي ال بتجي كل شهر دي
سيليا بخجل... لا لا
يحيي قطب حاجبيه... اومال في ايه
سيليا بتوتر... يحيى انا حامل
يحيي بصدمه.... حامل..... انتي متأكده
سيليا بخوف... اه والله انا عملت اختبار حمل وطلع إيجابي اوريهولك...
يحيي مكنش مصدق نفسه
سيليا قالت بتوتر.... يحيى لو انت مش عاوزه وعاوزاني انزله انا...
يحيي بذهول... انتي عبيطه انتي بتقولي ايه...
سيليا... يعني انت مش زعلان عشان انا حامل...
يحيي.... دا احلي خبر في عمري كله يا بنتي والله انا فرحان اوي
انتي ازاي تفكري كدا
سيليا بدموع... خوفت انك متكونش عاوز تخلف مني
يحيي َ.. ليه يا سيليا... دا احلي يوم في عمري لما اخلف منك بنوته وتكون شبهك
واتمنى اللحظه دي تجي بفارغ الصبر.... جبتي الكلام الفارغ دا منين...
احتضنها ومسح دموعها قائلا بعشق... سيليا انا مش ابوكي واياكي تربطي بيني وبينه... وانتي مش امك... قولتلك مليون مره انسي ال فات
ال فات دا مات خلاص انسيه وكانه لم يكن...
واقسم بالله انا بموت فيكي وهكون في قمه سعادتي لما اخلف منك بنت كمان مش ولد وتكون شبهك الخالق الناطق...
انتوا الاتنين هتكونوا احلى اتنين في حياتي ومستحيل افرط فيكوا ابدا
انا بحبك يا سيليا والله العظيم واخاف عليكي من اي حد واخاف عليكي من نفسي واول ما قولتي انك حامل انا مكنتش مصدق نفسي
ان امنيه اتمنيتها بيني وبين ربنا هتحقق بالسرعه دي...
احتضن وجهها هامسا بعشق.... انتي احلى حاجه في عمري وفي كل سنيني ال جايه....
يا سيليا
احتضنته بدموع قائله... وانا بحبك اوي يا يحيى ربنا يخليك ليا
احتضنها هو الاخر وهو يبتسم بعشق... وانا اتخطيت معاكي حدود العشق...
بعيش معاكي الحب ال خارج نطاق العشق نفسه
سيليا عيطت... وانا بعشقك والله وبس بقا بطل كلامك دا لانه بيخليني اعيط...
يحيي بضحك... لا لا عياط ايه.... دا انا عاوزك تركزي معايا كدا
سيليا... بعدم فهم... اركز معاك في ايه
يحيي مسح دموعها واقترب منها بهمس... انا بصراحه عاوز اول خلفه ليا تكون دسته عيال...
اصل انا بحب الونس اوي
سيليا... والله.. ََ... اتلم بقا نفسي اعرف انت جايب قله الادب دي كلها منين
يحيي... يا بنتي هو انا شاقطك دا انتي مراتي... ادي آخره ال يتجوز عيله َوالله يجدعان
اقتربت منه بدلال قائله بصوت انثوي... والعيله دي ال جبتك على جدور رقبتك...
وخليتك زي ما قولت...
تحبها الحب ال خارج نطاق العشق يا ابن الخديوي....
اقترب منها بانفاسه الحاره وهو يميل عليها حتى يقبلها بشغفه الخاص وعشقه اللا نهائي لها قائلا بهيام..'' . ابن الخديوي '' وقع في الغرام خلاص وال كان كان
#"تمت
#" نوفيلا #"خارج #نطاق #" العشق
#الكاتبه #الكبيره #منه #سمير
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️🌷🌷🌷🌷🌷
نوفيلا 2024 👀💗
حين يقوم العشق بسرقه روحك ويعيدها إليك مره اخري ولكن بعد ان تورطت 🔥🔥
تعليقات
إرسال تعليق
اترك لنا تعليقًا ينم عن رأيك بالمحتوى